مجید رضائیان، استاد حوزه ارتباطات و پژوهشگر ژورنالیسم معتقد است اولویت مخاطب ما این است که رسانه در مورد نیازهای جدی زندگی او ورود کند. ما تصور میکنیم همه چیز سیاسی است و اولویتهای مخاطبان ما هم سیاسی است. در حالی که وقتی با مخاطب در ردههای سنی مختلف مواجه میشویم میگویند مسئله شغل و آموزش در کسبوکارهای دیجیتالی برای اینکه از دنیا عقب نباشیم و با دنیا ارتباط بگیریم برایشان مهم است. یعنی رسالت آموزشی رسانه و پاسخ به نیازهایی که زندگی را میسازد، برای مخاطب از سیاست اولویت بیشتری دارد.